reklama

Ako sme zhypnotizovali policajta.

Už pár rokov som nejazdila. Manžel je dosť trpezlivý človek a tak sa podujal znova ma voviesť do tajomstiev jazdenia. Vybral  miesto, ktoré sa nachádza v blízkosti krematória. Málo áut, pokoj, kľud, ticho. Ja, ale hlavne on, sa dokonale snaží, aby sme sa k tomu krematóriu približovali čo najmenej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Súkromná autoškola má svoje veľké výhody.
Človek, ktorý kráča životom vedľa Vás väčšinou vie, čo môže od druhej strany očakávať.
Pozná Vaše reakcie, číta z Vašej tváre, gest, dokonca predvída, čo urobíte.

Vracali sme sa celkom spokojní.
Kým manžel nezistil, že si doma zabudol svoju brašňu s dokladmi.

Odrazu sa nám ale do cesty postavili policajti.
Opäť sa potvrdilo pravidlo, že sú tam, kde ich najmenej čakáš.

Auto riadil cestou späť manžel.
Ja som už sedela vzadu s deťmi.
Stŕpla som.

Manžel si začal nahlas opakovať jednu a tú istú vetu:
- Nezastavuj nás, nezastavuj nás, nezastavuj...

Bez pohybu som hľadela na policajta.
Pohrával sa s placačkou, akoby sa nevedel rozhodnúť, či áno, alebo nie.

Už som videla ako si to smeruje viac k ceste, našim smerom.

Manžel si stále opakoval svoje.
A ja som vytrvale hľadela policajtovi rovno a priamo do očí.

Prešli sme okolo neho.
Zastavil auto za nami.

Ešte šťastie, že sme si naše čerstvo objavené hypnotizérske schopnosti nemuseli vyskúšať priamo pri udeľovaní našej pokuty.
Nemuseli by sme totiž byť až takí úspešní.


Dušana Farkašová

Dušana Farkašová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá si váži tie každodenné obyčajno- neobyčajné zázraky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu