reklama

Ako sa cítiš ako 30 - ročná?

Stále sa mi zdá, že všetko okolo mňa sa mení, svet je každým dňom iný, deti rastú, ľudia starnú, ale ja mám pocit, že som stále taká istá. Nie som, viem. Mám čerstvých 30.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Ako sa cítiš ako 30- ročná?

Napísala mi sestra do sms- ky.
A vtedy som sa nad touto otázkou zamyslela.

Cítim sa rovnako ako keď som mala 20, 25, 26, 27, 28, 29.
Je vo mne zmes pocitov, myšlienok, som plná priateľských vzťahov, plná slov, plná lásky, plná sily a nápadov.

Je vo mne celá moja minulosť, všetká prítomnosť, všetko, čo mi urobilo radosť i rozosmutnilo ma.
Je vo mne všetko, čo som sa snažila dať, i to, čo nedala.

Ale v skutočnosti moja tridsiatka neznamená pre mňa žiadny medzník, len pokračovanie.

Tá otázka a myšlienky, ktoré za ňou nasledovali ma utvrdili v tom, že i keď sme deň za dňom iní, a všetko sa mení, že i keď nás miliarda vecí ovplyvňuje a ešte ovplyvní, v podstate sme a zostávame stále tí istí, bezohľadu na veci okolo nás a na náš vek.

Ja som stále ja.


Dušana Farkašová

Dušana Farkašová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá si váži tie každodenné obyčajno- neobyčajné zázraky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu